Devil's kitchen Część II
Legenda
została podana w poprzednim poście. Teraz czas na rysunki.
Ponieważ
zadanie wykonywało kilka osób, obrazki mają rożny charakter
graficzny.
Wszystkie
obrazki oraz zdania, z których składa się legenda laminujemy - w
ten sposób będą dłużej służyć. Obrazki i zdania nie powinny
być numerowane.
Ćwiczenie
można wykorzystać na kilka sposobów. Oto kilka z nich:
- Rozdajemy obrazki i prosimy wymyślić historyjkę na ich podstawie. Po 15 minutach sprawdzamy. Zazwyczaj uczniowie tworzą zupełnie odmienne od oryginału historyjki. Czytamy oryginał.
- Czytamy legendę w języku angielskim w szybkim tempie i
prosimy poukładać obrazki w poprawnej kolejności. Prosimy
opowiedzieć legendę.
- Zdania do legendy (bez numeracji) trzeba za-laminować i
pociąć na zdania. Układamy legendę z otrzymanych części.
- Dopasowujemy zdania do obrazków.
Z
pomocą tego narzędzia rozwijamy myślenie twórcze, umiejętność
wypowiadania się i tworzenia wypowiedzi i na podstawie krótkich
historyjek.
Prawdziwy devil :P
OdpowiedzUsuń