wtorek, 3 marca 2015

Devil's  kitchen                    Część II

Legenda została podana w poprzednim poście. Teraz czas na rysunki.
Ponieważ zadanie wykonywało kilka osób, obrazki mają rożny charakter graficzny.

Wszystkie obrazki oraz zdania, z których składa się legenda laminujemy - w ten sposób będą dłużej służyć. Obrazki i zdania nie powinny być numerowane.

Ćwiczenie można wykorzystać na kilka sposobów. Oto kilka z nich:
  1. Rozdajemy obrazki i prosimy wymyślić historyjkę na ich podstawie. Po 15 minutach sprawdzamy. Zazwyczaj uczniowie tworzą zupełnie odmienne od oryginału historyjki. Czytamy oryginał.
  2. Czytamy legendę w języku angielskim w szybkim tempie i prosimy poukładać obrazki w poprawnej kolejności. Prosimy opowiedzieć legendę. 

  3. Zdania do legendy (bez numeracji) trzeba za-laminować i pociąć na zdania. Układamy legendę z otrzymanych części.
  4. Dopasowujemy zdania do obrazków.
Z pomocą tego narzędzia rozwijamy myślenie twórcze, umiejętność wypowiadania się i tworzenia wypowiedzi i na podstawie krótkich historyjek.  









                                                     




1 komentarz: